zondag 28 augustus 2016

Update ♥


Hey !
Ik heb even een update artikeltje voor jullie, want misschien hebben jullie t wel gemerkt maar ik heb de laatste weken geen artikels meer online gezet. En dat komt omdat ik vakantie had en ik een soort "break" had. Maar wees gerust! Ik heb weer volle motivatie en de weel verschijnt er weer een artikel voor jullie! Ik heb namelijk mijn aller eerste mac lipstick bemachtigd! En ik ben naar de Primark geweest! Laat even in de reacties achter welk artikel je eerst wilt zien: review over een mac lipstick of een primark shoplog! :) Vanaf nu komen er in ieder geval weer elke week artikels online! Ik heb er weer zin in! :)
Love you guys!
X Bente

4 opmerkingen:

  1. Yeeeey heb er zin in ๐Ÿ˜˜ Ben wel erg benieuwd naar je primark dingetjes en erg jealous op je Mac lipstick ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst mac lipstick hihih♡ Jaloerss๐Ÿ’‹

    BeantwoordenVerwijderen