dinsdag 30 augustus 2016

Review - Mac lipstick Please Me ♥


Hey lieve allemaal!

Vandaag ben ik terug na een aantal weken, eigenlijk zou ik pas zaterdag weer een artikel online zetten, maar ik kon niet wachten, dus vandaar een vervroegt artikel! Wil je weten waarom ik weg ben geweest? Lees dan even dit artikel! Maargoed, in dit artikel ga ik het hebben over één van de prachtige lipsticks van het merk Mac, die jullie denk ik ongetwijfeld wel kennen. Ik heb een paar dagen terug mijn aller eerste Mac lipstick bemachtigd (en tevens ook mijn alles eerste Mac product op zich zelf). En ik review vandaag de kleur Please Me. Dat Mac producten goed zijn weten we allemaal, maar ben je benieuwd naar de swatches enzovoort? Lees dan snel mee!

Disclaimer: Ik ben zo'n iemand die niet kan wachten om nieuwe producten te testen, dus ook dit product moest ik al testen voordat ik er überhaupt foto's van heb kunnen maken, so I'm sorry guys! 
De kleur die ik heb gekozen is Please Me, omdat ik voor een vrij neutraal kleurtje wilde gaan, maar toch ook niet tè neutraal.(duidelijk verhaal hè?) Please Me is een zacht roze kleurtje die tevens ook mat is. Please Me kun je goed alledaags dragen, bijvoorbeeld naar school of je werk. Hieronder zie je de swatche op mijn arm.


De textuur van de lipstick vind ik heel erg fijn, hij voelt lekker romig aan en hij is zeker goed gepigmenteerd. We gaan snel verder naar de lipswatche en full face foto!


Zoals je misschien al kan zien, benadrukt 'ie je lijntjes en velletjes wel een beetje. Maar dat neem ik hem voor lief, want kijk naar die kleur!! Ik vind de kleur echt prachtig! Hij voelt comfortabel aan, hij blijft lang zitten, geeft niet af. Ik vind het zeker een aanrader! Ik ben blij dat ik mijn aller eerste Mac lipstick heb gekocht, en ik weet zeker dat het niet bij 1 blijft...


Wat vind jij van Mac lipsticks?

Heel veel liefs,
Bente

4 opmerkingen:

  1. Benteee trots op jeee hahah! Hij is zooo mooi en staat je zo goed ♥ Mac lipsticks hebben een aantrekkingskracht je weet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MAC is denk ik toch wel mijn favoriete merk als het om lipsticks gaat. Ik heb zojuist mijn 14e besteld. Deze heb ik ook, ik vind hem ook prachtig! Ik heb trouwens ook altijd dat ik de producten al heb geprobeerd voor ik foto's maak, Ik ben altijd veel te benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw je 14e al! Ik wou dat ik er zoveel had! En gelukkig ben in niet de enige die het altijd al probeerd haha! :)

      Verwijderen